ازابتداتا انتها، درباره قارچ

مراحل پرورش قارچ

پرورش قارچ را یاد بگیریم!

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۳ ق.ظ

پرورش قارچ خوراکی یک روش بیوتکنولوژیکی برای تبدیل زباله های زراعی مختلف لیگنوسلولزی به پروتئین ها است. پرورش قارچ همچنین یک کسب و کار مناسب کشاورزی است، که شرایط آب و هوایی در یک فضای سربسته فراهم می شود. پرورش با تکنولوژی ارزان قیمت سازگار با محیط زیست همراه است.


شرایط آب و هوایی معتدل در به طور کامل در طول سال برای کشت قارچ مفید است. پرورش قارچ، اشتغال کافی برای بیکاران را فراهم می کند و حمایت از زنان و دیگر بخش های ضعیف جامعه را فراهم می کند. 


قارچ نه تنها در رفع نیازهای غذایی انسان کمک می کند، بلکه ارزش غذایی و دارویی زیادی نیز دارد. Mushroomsare مناسب برای مکمل های رژیم غذایی که دارای پروتئین هستند. قند کربوهیدرات و چربی قارچ خوراکی کم است. با توجه به این ویژگی ها، این رژیم غذایی کم کالری به بیماران قلبی توصیه می شود.


پلی ساکارید موجود در قارچ ها ضد تومور و خواص ایمنی شناخته شده است. ویتامین های قارچ هادر مقایسه با بسیاری از سبزیجات غیر قابل مقایسه است. مواد معدنی قارچ بالاتر از میوه ها و سبزیجات است. 


ترجمه بخشی از کتاب 


   Button Mushroom cultivation

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۹
شایلی شهسواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی